Sunday, July 29, 2012

Őszi-téli Női szövet kabát+sál+++NE HAGYD KI!!!+++ - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Eladó  ez a csajos, nőcis kabátka.... átmeneti kategóriába tettem, mert vékonyyan bélelt, de én télen is hordtam egy vastagabb pulcsival
NÉZD A KÉEPEKT
Ajándék sál!!!
Cimkén L-es méretet látok, de én most S-es vagyok és így sem lóg, jól áll, csini, így S-M-L méretre ajánlom
Méretek a képeken, mellbőséget nem mértem, mert mélyen dekoltátl
Alkalomhoz vagy hétköznapokon is nagyon dögös, trendi darab!
A szőrmegallér legombolható(végig gombos a kabi, itt a gomblukaknál mér kezd szétjönni az anyag, de nem foszlik, még bőven használható, de varrónő vagy ügyes kezű vásárló könnyen orvooslhatja : ) )
Személyesen Gödön vehető át, vagy posta 1115Ft
Találsz az aukcióim között eredeti KEYO pulcsit, WARP ZONE kiskabátot is, és sok más cuccot : )
Nézd meg a többi aukciómat is, NAGYON OLCSÓN találsz mindent, sokféle termékem van, folyamatosan töltök fel cuccokat!
Vásárlás után figyelmesen olvasd el a vatera mellé küldött automatikus levelet, mert minden infot leírtam benne. A posta díját itt is megtalálod, a számlaszámot meg megírtam az automatikus levélben, amit a megnyert aukció zárása után kapsz! Így azonnal tudsz utalni! Csak össze kell adnod a termék árát a posta árával! : )


Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Az aukció vége: 2012-08-06 21:00
. Őszi-téli Női szövet kabát+sál+++NE HAGYD KI!!!+++ - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

0 comments:

Post a Comment