Wednesday, November 21, 2012

IBM 2,5" 4,3 GB IDE HDD - hattyúhalálos :-)))))) - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

IBM DKLA-24320  4, 32 GB IDE 2, 5" HDD
Két különböző programmal is végigcsekkoltattam a szektorait és hibátlan, néha viszont csak kattog induláskor ezért hirdetem hibásként, garancia nincs rá!
Viszont! Én használtam, xp-t is telepítettem rá, működött mindig szuperül, 50 indításból 1x csinálja a hattyú halálát és csak kattog, ekkor a teendő, kikapcsolt állapotban egy orosz módszeres javítás : -) célzott nem túl nagy ütést kell rá mérni a hátuljára ahol az elektronikája van : -) majd beteszed és megy : -)))) nem tudom mi lehet ez a hattyúk halála : -) de ha gépbe van nem is jellemző, hogy ezt csinálná, csak én szétteszteltem usb-s kábelszettel nekem ezért produkálta : -))) vagy lehet, hogy csak engem nem szeret??? : -)))
Ennyit megér! Ismerem a 2, 5" -os HDD árakat, én is itt vettem ezt de akitől vettem nem írta, hogy néha kattog, de ettől még szektorhiba mentes, és szuperül használható, de én leírom mert még sose vertem át senkit itt az értékeléseim is igazolják! FAT32-re formázva, posta esetén extra gondosan becsomagolva adom.
Sok, sok helyen átvehető és posta is lehet.
Személyes átvétel BP. III, IV, XIII, XIV, XV, XXIII vagy Dunaharaszti vagy 7 végén BP - Esztergom útvonalon.
Előre utalás után postázom is a Magyar Posta díjszabása alapján.
Nézd meg többi termékemet is és spórolj a postaköltségen!


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2012-12-11 08:10
. IBM 2,5" 4,3 GB IDE HDD - hattyúhalálos :-)))))) - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

0 comments:

Post a Comment