Thursday, February 7, 2013

Női overál, overall, síruha, anorák 44-ES - Jelenlegi ára: 650 Ft

Eladó a képen látható overálom. 44-es van beleírva, de én most hordok 44-es ruhákat, s ez így áll rajtam. Amint a kép is mutatja, már kissé húz - sajnos kihíztam, ezért adom el. Fényképeztem, hogy a fenekénél a cérna elengedett, de még nem szakadt. (mivel kicsi már rám : (
Nagyon kényelmes viselet volt. Könnyű, de mégis vízhatlan anyagú. Nem az a tipikus "zörgős"!!! Márkája OLIMPIC SPORTSWEAR Bélése puha fehér pamutos, nem műszálas, nem izzadós!!!
Adatai:
47 dkg, tehát csomagolva nem megy el, csak 75 dkg alatti levélként!
derék 76, kihúzva a gumi 102
csípő 106
belső szárhossz 76
comb 64
alul a passzentos guminál a lábfejnél 36, kihúzva 48 (vastag csizma is aláfér)
A képen látható módon csinos viselet, mely a mellet takarja, de szép dekoltázst ad.
A cipzár a dekoltázstól 37 cm hosszú.
A jobb oldalon van egy cipzáros zseb.
A kantárja 45 cm hosszú és 4 cm széles.
A derékrésztől kb. 96 cm a külső lábhossz.
A miheztartás végett leírom a saját adataimat, amit a fényképen látsz: én derékban 88, csípőben 110, mellben 97 és combban 68 vagyok, és így áll rajtam a ruha.
Csere bármire érdekel. Szfvár belvárosában a lakásomon átvehető, én házhoz vinni nem tudom.
ELADÓ MÉG EGY GYERMEKKORI ÉS EGY DINÓS BUKÓSISAK, ISKOLATÁSKA IS- NÉZD MEG ŐKET!



Jelenlegi ára: 650 Ft

Az aukció vége: 2013-02-26 22:46
. Női overál, overall, síruha, anorák 44-ES - Jelenlegi ára: 650 Ft

0 comments:

Post a Comment