Wednesday, July 25, 2012

FÉM-BŐR DESIGN 3szín vízálló óra INGYENPOSTA - Jelenlegi ára: 5 999 Ft

FÉM-BŐR DESIGN  óra INGYENPOSTA
Ha egy olyan órát keresel ami a minőséget és a stílust képviseli,  az elegáns fém-bőr designnal ezt megtaláltad. Rozsdamentes acél,  vízálló ház,  hogy minden helyzetben stílusos maradj.
   
Mérete:: 9. 45 in x 1. 81 in x 0. 51 in (24. 0 cm x 4. 6 cm x 1. 3 cm)
Szállítási és garanciális feltételek:
A termék ajánlott külföldi küldeményként érkezik rak számmal amit az utalás követő 3. dik munkanapon megkapsz tőlem. VAN EGYBE POSTÁZÁS!!!!! !
Fizetési feltételek:
Csak előre utalással, utánvét nincs, ha legalább 5 terméket vásárolsz, átvállalom a posta díját!!!!
Visszajelzések: Korrekt eladó. Elégedett voltam mindennel szép árut kaptam. Sok ++++++++++++++++++!!!!
Korrekt, megbízható eladó. Ajánlom mindenkinek
Pontos, megbízható eladó. Bár külföldről rendelte a terméket, tehát hosszabb volt a kézbesítési idő, még így is elég gyorsan kézhez kaptam a terméket. A csomagolással volt problémám (Tesco-s zacskóban, ragasztószalaggal körbetekerve kaptam meg). Ettől eltekintve mindenkinek ajánlom, akinek nem okoz problémát, hogy kicsit többet kell várnia a termékre. : ) A termékekkel teljesen elégedett vagyok. Az kapott információk is korrektek. Köszi


Jelenlegi ára: 5 999 Ft

Az aukció vége: 2012-08-09 18:00
. FÉM-BŐR DESIGN 3szín vízálló óra INGYENPOSTA - Jelenlegi ára: 5 999 Ft

0 comments:

Post a Comment